Sådan får du dit indhold på TRoA News bloggen.

Sådan får du dit indhold på TRoA News bloggen. - Af Charlotte M. Andersen.

Det skal ingen hemmelighed være at TRoA News bliver bedre, når der er meget indhold at dele med læserne. Derfor kan jeg kun opfordre jer til at sende jeres input til news@troa.dk 

Der er selvfølgelig lidt krav til indholdet. Det skal være relevant for TRoAs medlemmer, så det skal på en eller anden måde relatere til en eller flere af de aktiviteter, der hører under TRoA. Når jeg modtager f.eks. en artikel, bliver der læst korrektur på den, så man kan altså opleve at der er blevet rettet lidt til i ens artikel. Oftest vil det dog kun være tastefejl og tegnsætning, der er blevet rettet, men der kan også være sætninger, der bliver redigeret for at gøre indholdet mere læsevenligt. Selvom jeg er lidt en stavenørd, kan der opstå smuttere, nok mest i forhold til tegnsætning, men jeg gør mit bedste og så håber jeg på lidt overbærenhed fra læsernes side, hvis der er fejl indimellem. I sidste ende påtager jeg mig ansvaret for eventuelle fejl, så man skal ikke være bange for at sende noget til TRoA News, selvom man måske ikke selv føler sig helt skarp i stavning og tegnsætning.

Hvis man har en idé til noget indhold, men man selv har svært ved at få det skrevet, er man også velkommen til at sende sin idé ind. Jeg vil gerne indgå i en dialog om idéen og hjælpe med at få den omsat til noget materiale til TRoA News bloggen. 

Jeg håber på at høre fra jer.


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Billeder fra Sidste Søndag september

Dungeoncraft - rollespilsforfatter til D&D 5e af Martin Akto Kanstrup